پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119383
در برنامه نود ديشب چه گذشت؟ پخش مشروط 90 در آينده!+ گزارش تصويري
تاریخ انتشار : 1393/08/06 13:06:21
نمایش : 1219
برنامه نود اين هفته از ساعت 22:42 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت و ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به پايان رسيد ولي هيچ صحنه اي از فوتبال نداشت و تبديل به نشست هاي خبري دو مدير فوتبالي شد!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برنامه نود اين هفته از ساعت 22:42 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت.

سئوال مسابقه پيامکي اين هفته به طرفداران تيم هاي داخلي و خارجي اختصاص يافته بود.
 

 

حبيب کاشاني مدير تيم ملي اميد و مشاور فدراسيون ميهمان برنامه نود بود که در مورد تيم ملي اميد و اتفاقات رخ داده در اين رده صحبت کرد. 

حبيب کاشاني در مورد تيم ملي اميد گفت: بايد عملکرد تيم ملي در اينچئون و همچنين وينگادا را جدا کنيم و وينگادا تا يک هفته پيش از اعرام تيم به اينچئون از سن بازيکنان خبر نداشت. در زمان وينگادا 7 ديدار بين المللي انجام شده که حاصل آن 4 شکست و 3 تساوي بوده است. به نظر من حضور در المپيک دور از ذهن نيست و فقط بايد هماهنگي و برنامه ريزي درست داشته باشيم. فدراسيون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و کميته ملي المپيک سه ضلع مثلث هستند که بايد با هم هماهنگ باشند.
 

 
مدير فوتبال اميد ايران با طرح اين پرسش که چرا بايد صعود اين تيم به المپيک آرزو باشد، گفت: 40 سال است تيم اميد ايران به المپيک نرفته است. در اين مدت تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني رفته است. ما کارهاي بزرگتر از اين را انجام داده‌ايم و اين بار هم تيم اميد ايران مي‌تواند المپيکي شود. 
 
کاشاني ضمن تشريح برنامه‌هاي تيم اميد و سه اردويي که براي اين تيم طي ماه‌هاي پيش رو طراحي شده است، گفت: به نظر من شرايط وينگادا خاص است و امکان اينکه ما با او به خط پايان برسيم، زياد است. مهمترين ايرادي که کميته فني به وينگادا وارد مي‌کند اين است که او ديسپلين لازم هدايت تيم اميد را ندارد و نمي‌تواند تيم را از نظر روحي و رواني مديريت کند. 
 
وي افزود: به دنبال شکست‌هاي اخير و حذف از بازي‌هاي آسيايي اينچئون اعتمادبه‌نفس از بازيکنان گرفته شده است و آنها تحت فشار روحي و رواني هستند. بايد همه ما به آنها کمک کنيم تا شرايطي بهتر پيدا کنند. 

گزارش از نود تا نود پخش شد و طي آن به اتفاقات هفته اخير فوتبال کشورمان پرداخته شده بود.

کاشاني در مورد گزينه هاي مربيگري در تيم ملي اميد گفت: منصوريان، گل محمدي، وحيد هاشميان، افاضلي، فرکي، مايلي کهن و کرانچار گزينه هايي هستند که براي هدايت اين تيم مدنظر هستند.

وي ادامه داد: وينگادا 500 ميليون تومان بدهي مالياتي دارد که 100 ميليون آن پرداخت شده است، آقاي رحيمي (مديرعامل وقت باشگاه پرسپوليس) تا تاريخ 24 شهريورماه وقت گرفته بود که اين بدهي را پرداخت کند که اين اتفاق صورت نگرفت. در تاريخ 17 مهرماه هم فدراسيون فوتبال ضمانت وينگادا را کرد تا بتواند از کشور خارج شود. 
 
تا به امروز بدهي مالياتي وينگادا پرداخت نشده است و او بايد حق مردم ايران را با پرداخت ماليات بدهد، کاشاني با طرح اين موضوعات گفت: امروز در صحبتي که با کي‌روش داشتيم، او هم گفت که از عملکرد وينگادار دفاع نمي‌کند. او تأکيد داشت که هر شخصي به عنوان سرمربي تيم اميد انتخاب مي‌شود بايد از او و تيمش حمايت شود. او براي سرمربي تيم اميد چهار 4 آيتم را نيز مدنظر داشت.  
 

 مدير تيم فوتبال اميد کشورمان در خاتمه تصريح کرد: کميته فني روي يک مربي ايراني اتفاق نظر دارد که ايشان در تيم باشگاهي‌اش مشغول فعاليت است. ما بايد به گونه‌اي عمل کنيم که تيمها هم ضرر نکنند. ما امروز با کي‌روش امروز صحبتهاي نهايي را کرديم و طي روزهاي آينده با هيئت رئيسه هم به جمع بندي تا در نهايت تصميمي به سود فوتبال کشور بگيريم

جدول ليگ برتر و برنامه هفته آينده اين رقابت ها به تصوير کشيده شد.
 







 

همچنين جدول جام حذفي به نمايش گذاشته شد.
 

گزارش تقويم نود پخش و طي آن به وقايع هفته نخست آبان در سال هاي گذشته اشاره شد.








مهدي تاج رييس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال ميهمان بعدي برنامه نود بود که در مورد مشکلات بوجود آمده در مورد حق پخش تلويزيوني صحبت کرد.

160 ميليارد ميزان تبليغات دور زمين بود که يک شرکت برنده شد که قرار شد 60 ميليارد سال نخست و 100 ميليارد سال دوم پرداخت شود.

سال 92 نامه اي نوشتيم خدمت رييس رسانه ملي و اعلام آمادگي کرديم براي بستن قرارداد و رقمي نيز اعلام کرديم. در راستاي کمبود هزينه اقدامات مفيدي صورت داديم. وقتي اين نامه رفت خدمت ضرغامي ما رونوشتي از نامه را نيز به مجلس داديم، چرا که بودجه به مجلس نرفته بود و مي خواستيم بودجه اي را به فوتبال بياوريم.



تاج در بخش ديگري از صحبت هاي خود تصريح کرد: AFC نيز اولويت درآمد فوتبال را به حق پخش تلويزيوني داده است. 

وي ادامه داد: جلسه روز گذشته با ضرغامي خيلي خوب بود و صحبت هاي وي خيلي منطقي بود و به دل مديران باشگاه ها و شخص من نشست.

تاج افزود: از ضرغامي مي خواهيم در مجلس و دولت به ما کمک کند، وي امروز خيلي صحبت هاي منطقي مي کرد.

گزارشي از ليگ هاي اروپايي و ميزان حق پخش تلويزيوني و تفاوت هاي موجود در آنها پخش شد.

تاج همچنين در مورد راهکار برطرف شدن مشکلات موجود گفت: دولت از طريق کارخانه ها به فوتبال کمک نکند و اين مبلغ را از راه هاي درست به فوتبال برساند، همانند کشورهاي ديگر.

باشگاه ها اين حق را دارند که از حق پخش مبلغي را دريافت کنند، در حال حاضر تيم ها بدهي زيادي دارند.
 

 

وي ادامه داد: پخش تلويزيوني بازي ها باعث مي شود جوانان از راه هاي خلاف دوري کنند و به ورزش و فوتبال روي بياورند.

تاج خاطرنشان کرد: تيم هاي آسيايي اگر از نظر مالي تقويت نشوند نمي توانند در آسيا موفق باشند. 

 چند روز ديگر مسئولان AFC مي آيد و مبلغ حق پخش تلويزيوني را جويا مي شود و يا بايد واقعيت را بگوئئم و آماتور شويم و يا دروغ بگوييم و حرفه اي بمانيم.

مصاحبه هايي از مديران باشگاه هاي ليگ برتري در خصوص حق پخش تلويزيوني پخش شد و هر يک از آنها نظرات خود را در اين باره اعلام کردند.

مهدي تاج در مورد نامه عزل نبي و آيت الهي که براي کفاشيان نوشته شده ولي در اختيار خبرگزاري ها قرار گرفته بود گفت: اين موضوع داخلي است و نبايد رسانه اي مي شد و نمي دانم چه کسي اين اقدام را انجام داده است.

آمار مسابقه پيامکي پس از گذشت بيش از 3 ساعت از آغاز برنامه: 
 


گزارشي از عملکرد لژيونرهاي فوتبال کشورمان در ليگ هاي خارجي پخش شد.

مهدي تاج در ادامه صحبت هاي خود ابراز اميدواري کرد که مشکلات موجود براي حق پخش تلويزيوني برطرف شود و به زودي زود شاهد پخش مستقيم ديدارهاي ليگ و جام حذفي از تلويزيون باشيم. 

وي اعلام کرد در اينصورت خودش با همه دوربين ها تماس مي گيرد و از آنها براي تصويربرداري از رقابت هاي فوتبال دعوت مي کند و درآمد بدست آمده را به باشگاه ها تقديم خواهد کرد.

گزارشي از ليگ فوتبال ساحلي و مصاحبه هاي بازيکنان و مربيان تيم ها پخش شد.

مهدي تاج در مورد بحث حق پخش تلويزيوني گفت: پخش نشدن بازي ها به ضرر هر دو طرف است و اميدواريم اين مشکلات برطرف شود و هر چه زودتر شاهد پخش مستقيم بازي ها از تلويزيون باشيم.

گزارشي از هيات فوتبال خراسان رضوي پخش شد و تعدادي از نامزدهاي حاضر در اين انتخابات به صحبت پرداختند.

گزارشي از باشگاه ابومسلم و صحبت هاي مسئولان اين باشگاه پخش شد.

مهدي تاج در مورد گزارش پخش شده در خصوص تيم ابومسلم گفت: اين گزارش مربوط به ابومسلم گذشته بوده و ابومسلم کنوني ابومسلم شرق است، ابومسلمي که گزارش آن را مشاهده کرديد پرونده هاي متعددي در فيفا و AFC دارد که در حال پيگيري است.

برنامه اين هفته نود ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به پايان رسيد.

گفتني است در خلال برنامه فردوسي پور اعلام کرد دوشنبه هفته آينده با توجه به ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني برنامه نود نخواهيم داشت و اگر مشکل پخش بازي ها تا  آخر هفته حل شد از طريق زيرنويس زمان پخش برنامه اعلام خواهد شد که احتمالا شنبه خواهد بود.



گزارش از : سيد محمد رضا آقايي مير

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html